ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑ




Είναι γνωστή η κακία του κόσμου χρόνια τώρα όχι μόνο για εμάς τους Ομοφυλόφιλους αλλά γενικά....
ειδικά όμως όταν πρόκειται για εμάς εκεί σπάνε ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ ΡΕΚΟΡ!!!!
Τον τελευταίο χρόνο μιας και μετακόμισα πίσω στην πόλη που γεννήθηκα - προσωρινά... οριστικά - θα φανεί... - έχω δεχτεί μεγάλο ρατσισμό λόγω των ερωτικών μου προτιμήσεων.
Κάνω έρωτα στην γυναίκα που έχω επιλέξει να είναι δίπλα μου και ενώ όλα είναι κλειστά ( δεν θα κόψουμε και εισιτήρια) να ακούω τον γείτονα να προσπαθεί να δει από τις χαραμάδες των παντζουριών ακόμα και τις στάσεις που κάνω με την κοπέλα μου! ΝΑΙ ΝΑΙ! ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!
Να τον ακούω ουκ ολίγες φορές να με σχολιάζει διαολοστέλνοντας παράλληλα λες και κάνει κάποιο κατόρθωμα. Φυσικά μπροστά μου ποτέ αυτά δεν τα λέει. Ίσα ίσα που με χαιρετά χαμογελώντας... ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΚΟΤΑ ΜΙΛΑΜΕ!!! Να πω ότι είναι φοιτητής ο οποίος κάποια στιγμή απλά θα ξεκουμπιστεί για το νησί του. ΜΥΤΙΛΗΝΗ! ΩΩΩΩ ΣΥΜΠΤΩΣΙΣ!!! ΧΑΧΑ!!!
Το θέμα μου όμως δεν είναι αυτός απλά αυτόν τον αναφέρω σαν παράδειγμα.
Δηλαδή πόσο ρατσισμό- βία ακόμα θα δεχτούμε; Πόσο ακόμα θα κάνουμε πως ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΕ;
Πόσα ακόμα θα περάσουμε έτσι απλά επειδή κάποιοι-κάποιες έτσι έχουν μάθει;
Και μπορεί αυτός για παράδειγμα να είναι ΚΟΤΑ στο να μου τα πει face to face που λένε.... είναι όμως κάποιοι άλλοι που το κάνουν ευθέως.
Ευθέως ακόμα δεν μου έχει συμβεί αλλά δεν είναι λίγες οι φορές που έχω διαβάσει το λεγόμενο bullying ως προς τους gay.
Το ζητούμενο είναι όλα αυτά να πάψουν. Τι κι αν ψηφίστηκε το λεγόμενο αντιρατσιστικό σχέδιο το οποίο στην θεωρία από τι φαίνεται μας προφυλάσσει γιατί από πράξεις δεν βλέπω διαφορά είναι μία από τα ίδια;
Ναι ξέρω ο κόσμος μια ζωή έτσι ήταν. Μεγάλο ελαφρυντικό μόνο που ΕΜΕΙΣ κάνουμε την κοινωνία ΚΑΙ ΟΧΙ η κοινωνία εμάς! Αλλιώς ακόμα θα μας έκαιγαν ζωντανούς-ες σαν τις μάγισσες οι "φυσιολογικοί" ΜΗ ΧΕΣΩ!!!
Ας αναλογιστούμε κάποια πράγματα... ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; Ε;!






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια