ΤΕΛΙΚΑ.....





Μερικές φορές όσο και να προσπαθούμε απλά δεν είναι αρκετό… άλλες φορές όταν πολεμάμε να κατακτήσουμε κάτι το οποίο είναι άπιαστο για μας τελικά μετά από μια τεράστια προσπάθεια καταφέρνουμε να το έχουμε! Δεν έχουν σημασία οι απώλειες όπως δάκρυα, ένα με το πάτωμα, πρόβλημα στην υγεία έστω και μικρό κ.ο.κ
Σημασία έχει το αποτέλεσμα. Να λες δηλαδή στον ίδιο σου τον εαυτό ότι  Ε ΝΑΙ! ΕΠΕΣΑ, ΠΟΝΕΣΑ , ΕΚΛΑΨΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!!! ΠΑΡΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ………
Όλα στη ζωή κερδίζονται φτάνει να το θέλουμε πραγματικά!
Έχω αρχίσει πλέον να σκέφτομαι θετικά το οποίο σημαίνει ότι όλα θα πάνε καλά για μένα. Λίγο το χεις αυτό; Επιτέλους μπορώ να χαμογελάσω σαν άνθρωπος κι εγώ! Να κάνω πράγματα για μένα. Να ζήσω σαν άνθρωπος κι εγώ! Σίγουρα έχω ακόμα δρόμο μπροστά μου αλλά δεν μασάω εγώ! ΚΛΑΣΙΚΗ ΑΡΒΑΝΙΤΙΣΑ!!!  
ΜΑΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΑ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!!!!
Έχω βέβαια τα σκαμπανεβάσματά μου αλλά είναι λογικό. Δεν μπορώ να είμαι μονίμως μέσα στην αρνητική ενέργεια αλλά ούτε και να γελάω σαν την ηλίθια συνεχώς! Όλα καλά θα πάνε από δώ και πέρα… όλα καλά…..

Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

  1. The important thing is always fight for your dreams, although sometimes the way is very difficult.
    You should smile and enjoy this life that it is many times a fuck.
    Nobody said that the life is easy, but you can get all that you want, slowly.
    Always there are good moments, always...
    I think that you are right, all will be well.

    I have been in Italy for a week, this is the reason for my delay.
    I am going to continue visiting this blog.

    Kisses :)

    Andrea.

    ΑπάντησηΔιαγραφή